| Gedichten & Spreuken |
| Gepost
door : Iejoor
met ip: 82.169.247*
Op: 11/12/2005 19:45 |
|
Hier kun je gedichten plaatsen over alles, wat jou bezig houdt! Maar ook mag je spreuken of teksten plaatsen, die betekenisvol zijn voor jou! En kom nog eens terug om te kijken, wat de reacties van anderen zijn! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
marcella met ip: 62.195.115.* Op: 13/12/2005 09:47 |
|
| Na regen komt er zonneschijn dan verdwijnt alle pijn ook voor jouw komt die tijd wanneer kan ik niet zeggen tot mijn spijt maar blijf vechten om wie je bent blijf jezelf zoals een ieder je kent de pijn en het verdriet dit wil niemand niet je bent een sterke vrouw waar menig mens van hou dus blijf je zelf en vecht door ooit staat de wind niet meer van voor dan kun je weer gelukkig door het leven kun je alles weer geven dus hou moed lieve meid en als je wilt praten kun je het ook bij mij kwijt ik schrijf dit gedicht voor jouw alleen want zoals jij is er geen een zoveel kracht en moed dat doet mij goed Hou moed lieve meid en geef het vechten niet op!!! Je bent het waard warme knuffel voor jouw en de groeten aan je vriend liefs mar |
|
| Gepost door:
marcella met ip: 62.195.115.* Op: 13/12/2005 15:50 |
|
| laat je tranen nu maar stromen laat ze gewoon maar komen het kan geen kwaad niemand die jouw daarom haat je mag schrijven wat jij wilt jij bepaald wat je wel en niet deelt gedichten schrijven kan ook jij goed het geeft een ander moed zie je het even niet meer zitten en kun je niet lekker even pitten schrijf dan alles lekker van je af en geloof me dat is echt niet maf zoveel woorden diep uit je hart woede, verdriet, vreugde smart dichten is voor jouw geen vak apart de dingen die je hebt meegemaakt probeer je te verwerken en dat laat je misschien ook wel merken je doet steeds een stapje in de goede richting steeds een stapje dichterbij de verlichting op een dag voel jij geen pijn en mag jij echt intens gelukkig zijn!! tot die dag zijn er mensen om je heen die je alles geven mensen die met je mee leven ik zal er daar een van zijn want bij jouw op je space voel ik me fijn herkenbaarheid en genadelose pijn maar op een dag zou het totaal anders zijn!!! Ik denk aan je met heel de dag en vraag me af zien mensen ooit nog een lach beschadigd voor het leven gelukkig wil je zijn al is het maar even dat is wat ik jouw zo graag zou willen schenken en hoe dat moet ik even bedenken want pijn overnemen kan ik niet ik kan alleen mee denken aan jouw stille verdriet laat de moed niet zakken en laat je door de zwarte dagen niet pakken dan red jij het wel ooit op een dag zit jij weer lekker in je vel (geschreven om 12.00 uur vanmorgen) Knuffel marcella |
|
| Gepost door:
marcella met ip: 62.195.115.* Op: 14/12/2005 13:44 |
|
| Ik liep weg voor alle pijn en verdriet maar de oplossing was het niet alles komt weer terug en niet zo klein als een mug dus loop nooit weg voor je zorgen denk aan vandaag en nog even niet aan morgen zorg voor jezelf is ook goed dus houd ik moed door wat andere tegen mij zeggen liet ik dingen naast me leggen nu doe ik dat niet meer en leer ik steeds weer keer op keer ook jij kunt vechten meid en als je het doet krijg je geen spijt probeer te zijn wie je bent wees zoals jij denkt dan doe je het goed en geef je mij en andere een beetje moed! kus mar |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |