| Ervaringen |
| Gepost
door : Iejoor
met ip: 82.169.247*
Op: 07/12/2005 21:59 |
|
Op deze plek kan je vertellen over jouw ervaringen met misbruik, mishandeling en alle gevolgen daarvan! Wat heb jij meegemaakt, wat waren/zijn de gevolgen en heb je jouw verleden ondertussen al een plekje kunnen geven? Ook kun je hier je verhaal kwijt, als niet jij, maar iemand in je directe omgeving deze ervaringen heeft! hoe ervaar jij het en hoe ga je ermee om? |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
marcella met ip: 62.194.130* Op: 08/12/2005 13:00 |
|
| Laat ik hier maar eens beginnen dan, tenminste ik wil het proberen. Zoals je weet werk ik met kinderen die allemaal een andere achtergrond hebben, maar ik ben hier aan begonnen omdat ik zelf mishandeld ben en door mijn vader en oom misbruikt ben. De gevolgen ervan draag ik nog steeds elke dag bij me. Ik ben bang om iemand te dicht bij te laten, bang dat mensen weer mij op mijn hartje zullen trappen. Ik heb het nog steeds geen plek gegeven en heb me in het begin op mijn werk gestort. Dat is helaas niet de oplossing geweest, ik ben vaak depressief en heb al een aantal keer op het punt gestaan een eind aan mijn leven te maken. De kinderen van mijn klas en mijn vogeltje hielden mij op de been. Mensen ontweken mij ook als ik vertelde dat ik depressief ben en als ik zei wat er werkelijk gebeurd is bij mijn vader... ik stop nu even het word teveel maar ik kom er nog op terug en succes met je forum en je space kus marcella |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |