Iejoor

Jouw mening
Gepost door : Iejoor met ip: 82.169.247*
Op: 06/12/2005 18:50
Ik ben erg benieuwd naar ieders mening over psychische stoornissen in het algemeen en depressies en paniekaanvallen in het bijzonder!

Leven met een depressie is erg zwaar (met paniekaanvallen ook, maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee), maar het is een feit, dat er helaas nog een hoop mensen rondlopen, die het zwaar onderschatten en misschien zelfs wel aanstellerij vinden!

Ik ben dus vooral benieuwd naar de meningen van mensen, die geen psychische stoornis hebben, maar iedereen mag reageren! Is het volgens jou een ziekte, iets waar je niks aan kunt doen of vind je het aanstellerij?

Ps. Hou het alsjeblieft netjes en houdt rekening met andermans gevoelens!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: Jet met ip: 84.85.239.*
Op: 06/12/2005 22:28
ik vind het geen aanstelerij dat op de eerste plaats.Inderdaad kan je heel onverwachts in een zware depressie komen en dat is mij jaren geleden ook over komen dus ik weet waar je over praat.Het gebeurt dat de mensen om jou heen afhaken omdat zij niet weten hoe te reageren .

Gepost door: marcella met ip: 62.194.130*
Op: 08/12/2005 13:06
Mensen haken vaak af als ze horen dat je een depressie hebt of wat anders, ik heb het zelf bij mijn zus meegemaakt. Zij heeft paniekaanvallen, maar heeft ondanks dat toch een eigen zaak. doordat er mensen zijn die geklaagd hebben omdat ze een paniekaanval had moet ze haar zaak sluiten. Mensen weten vaak niet hoe ze ermee om moeten gaan en als ze het weten dan nog laten ze je vaak stikken omdat ze denken dat je aanstelt en dat je er genoeg aan kunt doen? Nou ik zou wel eens willen weten wat ik eraan kan doen, behalve schrijven en praten erover

liefs mar

Gepost door: Corina met ip: 212.61.98.*
Op: 08/12/2005 13:42
Ik wilde ook even reageren en niemand tegen het hoofd stoten!

Mocht ik dat toch doen dan spijt me dat oprecht...

.... Ik ben inmiddels al 4 keer opnieuw begonnen,bang om de verkeerde woorden te gebruiken.....

pffff :<

Maar geloof me er moet toch een manier zijn dat je hieruit komt????

Blijf knokken in ieder geval dat zou ik dan toch nog willen zeggen!!!

Sterkte

Gepost door: droopy met ip: 213.93.156.*
Op: 24/12/2005 12:06
Ik vindt het geen aanstellerij. Maar ik vindt wel dat dokters tegenwoordig stel de diagnose depressie stellen, terwijl dat toch duidelijk iets anders is als dat je overspannen bent of niet? Zo snel worden er kalmeringsmiddelen en AD uitgeschreven tegenwoordig. alhoewel deze opgejaagde tijd en maatschappij natuurlijk ook bij veel mensen voor spanning zorgt.

Quick reply

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |