| Hoe oud voel jij je? |
| Gepost
door : Iejoor
met ip: 82.169.247*
Op: 05/12/2005 15:30 |
|
Ondanks het feit, dat ik de 25 een paar jaar geleden al gepasseerd ben, voel ik me geen vrouw! Ik voel me eerder een meisje van een jaar of 16! Dat heb ik al jaren! In jaren word ik ouder, maar qua gevoel blijf ik 16! Misschien komt dit, omdat mijn moeder overleden is toen ik 15 was! Misschien komt dit door alles, wat ik meegemaakt hebt! Misschien komt dit, omdat ik mezelf niet serieus neem! Misschien komt het gewoon, omdat ik jong van geest ben! Ik ben wel benieuwd, hoe oud jij je voelt en waardoor dat komt volgens jou! |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
droopy met ip: 213.93.156.* Op: 08/12/2005 12:05 |
|
| dat heb ik ook..soms denk ik te zijn blijven hangen op 15/16 jarige leeftijd... dan voel ik mezelf nog helemaal niet volwassen. maar soms voel ik me ook al stokoud en geen 26 meer..doordat je meer mee hebt gemaakt maakt dan de meeste mensen op deze leeftijd. doordat ik in de wao zit, voel ik me ook wel eens een oud mens. ik denk dat ik een stuk veiligheid niet heb meegehad van thuis. ik voel me daardoor nog steeds een wees, alhoewel mijn ouders leven. ik denk niet dat dit ooit voorbijgaat, want de tijden zijn niet meer terug te draaien en waarschijnlijk zouden mijn ouders me dan gewoon weer opnieuw mishandelen. daardoor heb ik geen veilige basis meegekregen, waarmee ik de wereld in kon stappen. ik denk dat het daardoor komt dat ik mezelf veel jonger voel soms. ik vindt het eerlijk gezegd helemaal niet fijn..ik wou dat ik me volwassener voelde. en ook zo in de wereld kon staan. kus van droopy |
|
| Gepost door:
Corina met ip: 212.61.98.* Op: 08/12/2005 13:49 |
|
| Uhmmm, hier heb ik wel een duidelijk antwoord op: zolang er "iets" onverwerkts in je leven is blijf je je een klein meisje voelen en je kunt er heeeeel veel last van hebben Ik ben bv. heel erg gepest toen ik nog kjlein was (een jaar of 10) en dat kleine meisje heb ik mijn hele leven bij me gedraagt, ik wist niet eens dat ze er was maar goed. Mijn psych omschreef het als een klein kind dat de hele tijd schreeuwend achter je aan loopt, ( ik heb gelachen daar bij mijn psych, "wat een flauwekul zeg zei ik ook nog" Maarja.... als je zelf het de aandacht en de liefde geeft die het nodig heeft lopen jullie qua leeftijd ook in op elkaar en word die kleine over een tijdje dezelfde leeftijd die jij nu ook hebt (en het klinkt als een hoop gezwam en erg lachwekkend, maar het is echt zo, neem die kleine serieus en dat kan niemand anders doen als jij zelf) mocht je meer willen weten laat me maar horen... Groetjes, Corina |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |