| Depressie |
| Gepost
door : Iejoor
met ip: 82.169.247*
Op: 03/12/2005 16:36 |
|
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen met depressies! Wat is de oorzaak ervan? Hoelang heb je er al last van? Slik je medicijnen en zoja, welke? Hoe ga je over het algemeen met je depressie om? |
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| |
| Gepost door:
droopy met ip: 213.93.156.* Op: 05/12/2005 11:43 |
|
| nou ja het meeste weet je wel van mij... ben sinds mijn 11de depressief. dus dat is nu zo'n 15 jaar. ik heb verschillende medicijnen ervoor gebruikt, zoals zoloft en seroxat. nu neem ik daarvoor sinds begin dit jaar, clomipramine. dit werkt wel tegen mijn paniekaanvallen, maar helaas ook niet tegen de depressie. ik heb niet echt 1 manier waarop ik altijd omga met mijn depressie. de ene keer zorg ik ervoor dat ik in beweging/actie blijf..om me proberen af te leiden, maar dit lukt nooit echt. je kan er niet voor weglopen. heel soms verwen ik mezelf eens met een lekker bad of koop ik iets voor mezelf. of ik sta het toe dat ik een dag depri rondhang. maar mijn ervaring blijft dat je er niet voor kan vluchten. ja en ik schrijf soms lange verhalen op me space erover als ik daar de puf voor heb. liefs droopy |
|
| Quick reply | |||
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |